۞๑ بر باد رفته ๑۞







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یک سخن

ما دیگران را فقط تا آن قسمت از جاده که خود پیموده‌ایم می‌توانیم هدایت کنیم.

 

با عشق،زمان فراموش می شود و با زمان هم عشق.



نظرات شما عزیزان:

یه دختر عاشق
ساعت11:11---4 فروردين 1391
سلام وب خوبی داری منم قالب وبم شبیه تو اما دخترشه اما برای من مطالبم مثل تو صفحه بندی نمیشه میشه بهم بگی چی کار کردی که همه ی مطالبتو نشون میده.ممنون
پاسخ:سلام.ممنون که سر زدی.فکر کنم مشکل از قالبت باشه.


majidaidin
ساعت20:53---1 اسفند 1390
زمان مارا همواره به عشق رهنمون میسازد و عشق همیشه زنده است
سعی کن عاشق باشی چون آنها که عاشق بوده اند و زنده اند چون فرهاد وچون نیما و چون فروغ


HELL BOY
ساعت19:22---30 بهمن 1390
با سلام دوست عزیز
ممنون از پست جالبی که گذاشتی در کل مطالبت خیلی جالب هستن به بلاگ من هم یه سر بزن من لینکت کردم اگه خواستی منو با همین نام لینک کن
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط گمنام در 17:43 | |